Co to jest?

Przytoczone rozważania prowadzą do wyodrębnienia dwóch podstawowych zbiorów funkcji opakowań, a mianowicie: funkcji pierwotnych i funkcji wtórnych Podział taki jest w dużej mierze zbieżny z ewolucją opakowań i opakowalnictwa. Funkcje pierwotne stanowią warunek konieczny, by dany wyrób mógł należeć do zbioru opakowań. Odnoszą się do relacji, zachodzących dwustronnie między układami: zawartość – warstwa zewnętrzna oraz zawartość – warstwa zewnętrzna – środowisko, w jakim układ ten się znajduje. Funkcje wtórne natomiast dotyczą celowo wyodrębnionych wybranych elementów zbioru, tworzących opakowania, które to zostają wykorzystane lub ukształtowane w taki sposób, że stają się istotne lub pomocne w wielu dziedzinach gospodarczych. Są ważnym czynnikiem, umożliwiającym lub ułatwiającym szereg działań, mieszczących się w takich zbiorach, jak: logistyka, marketing, ekologia itp. Funkcje te przy zachowaniu zadań pierwotnych odnoszą się przeto do relacji, zachodzących między dwoma lub kilkoma oddzielnymi, odrębnie istniejącym zbiorami.

Marketing to zjawisko znane nie od dziś. Zrodził się w wyniku komplikacji życia gospodarczego. Nowo powstałe potrzeby stały się podstawą jego rozwoju a zarazem impulsem do gromadzenia oraz porządkowania wiedzy o tym zjawisku. Jako odmienny od tradycyjnych schematów działań na rynku stał się on przedmiotem wnikliwych badań naukowych i intelektualnych przemyśleń. Wzbogacało to marketing, a dzięki temu coraz lepiej przystosowywało go do zaspokajania potrzeb życia gospodarczego.Marketing jest związany z procesami racjonalnego postępowania na rynku oraz odpowiada wyzwaniom współczesnej gospodarki rynkowej w tej dziedzinie. U źródeł marketingu leży kreatywne myślenie firm i organizacji o nabywcach towarów bądź usług oraz o potrzebach, jakie u tych nabywców można zaspokoić. Taki rodzaj myślenia jest natomiast podstawą wyboru (zwykle świadomego) zachowań umożliwiających celowe skojarzenie zaspokojenia potrzeb klientów z nader efektywnym wykorzystaniem wszystkichdostępnych środków. Przedmiotem wyboru są metody, instrumenty i działania, które wespół tworzą metodyczną oraz instrumentalno-czynnościową strukturę marketingu. Dążenie do wykorzystywania marketingu jest wyrazem tendencji do zwiększania stopnia racjonalności postępowania na rynku.

Related Post

Hosting stron Jeśli jesteś osobą, która planuje w najbliższym czasie stworzyć stronę internetową to warto zastanowić się co będzie potrzebne. Otóż rzeczy jest niewiele bo oprócz znajomości języków takich jak html, php, css to przyda się jeszcze miejsce, w którym b...
Fani których marek są najaktywniejsi na Facebooku?... Wskaźnik liczby znajomych na Facebooku Twojego oficjalnego konta marku lub produktu właściwie nie ma znaczenia. Najwyższą wartością z punktu marketingowego jest jakość fanów oraz ich zaangażowanie w życie fanpage. W opublikowanym kilka dni temu rapor...
Stopy – Mieć świat u swych stóp Są ludzie, o których mówimy, że mają świat u swych stóp. Słowa takie najczęściej kojarzymy z gwiazdami filmu czy estrady - ale jednak chodzi tutaj o gwiazdy z prawdziwego zdarzenia, a nie gwiazdeczki, które zabłysnęły czymś w jednym sezonie, zaś w na...
Ubezpieczenia – mała kwota za wieczny spokój ducha... Firma Allianz Wrocław poleca Państwu swoje ubezpieczenia. Oferujemy ubezpieczenia NNW, OC, AC i zdrowotne. Elastyczna oferta gwarantuje, że znajdziecie Państwo odpowiednie ubezpieczenie, dopasowane do Państwa potrzeb. Firma ubezpieczeniowa Allianz pr...
pożyczka za darmo Dla wielu z nas fakt pożyczania pieniędzy nie jest łatwy. To w pewien sposób przyznanie się do porażki, jeśli nagle okazuje się, iż nie mamy żadnych oszczędności, a pilnie potrzebujemy środków na sfinansowanie leczenia czy na przykład remontu. Takie ...
Zakusa na zakupy w USA Stany Zjednoczone Ameryki Północnej to raj dla wszelkiej maści zakupocholików. Majętni  ludzie fatygują się minimum ośmiogodzinną podróżą do Nowego Yorku lub innej amerykańskiej metropolii, by skorzystać z atrakcyjnych wyprzedaży czy obkupić się w lu...

You may also like